[Csaladtortenet 2] Halálozási időpont keresése

Ádám Nagy cs.nagyadam at gmail.com
2021. Feb. 6., Szo, 20:26:03 CET

Kedves Kutatótársak!

Érdekes, de a sok közül egy találatnál kiírta a halálozási helyet is. Nem
tudom, mitől függ, hogy kiírják-e... Lehet, hogy akkor jelenítik meg, ha a
halálozás nem azon a településen történt, ahol egyébként lakott az illető?
(Csak mert ez az egy kiírt helyszín is elég meglepő volt, annak
ismeretében, hogy egyébként honnan származott az illető rokon.)

Üdv,
Ádám

Boglárka Keppinger <keppingerb at gmail.com> ezt írta (időpont: 2021. febr.
6., Szo, 19:59):