[Csaladtortenet 2] Halálozási időpont keresése

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2021. Feb. 7., V, 09:27:24 CET

Kedves Károly!
Köszi, hogy felhívtad a figyelmünket a halálozási hely beragadására. Ezek
szerint jogos volt a meglepetésem, amikor egész más születési helyet
kaptam, mint vártam volna, és óvatosnak kell lenni a hihető, de ezek
szerint nem biztos halálozási helyet illetően is. Majd lekérdezem a gyanús
eseteket ma is, hátha más települést ad ki.
Sajnos az 1980 utáni halálozásnál nem is lehet könnyen ellenőrizni a
halálozást. Települése válogatja, de sokszor 1980 előtt se egyszerű.
Üdv,
Anna

Károly Füzék <fuzekkaroly at gmail.com> ezt írta (időpont: 2021. febr. 7., V,
0:51):