[Csaladtortenet 2] elnézés kérése

Szabó Előd szaeltan at gmail.com
2021. Feb. 8., H, 09:59:07 CET

Kedves Levelezőlista!

Elnézést kérek mindenkitől, aki nem értette. És attól is, aki igen :)

Egy ideje egyetlen levelezőprogramban kapom a családtörténeti lev.lista és a MACSE lista leveleit is,

és nem figyeltem, melyikről jött az ominózus és álhírek keletkezését okozó levél.

Mint kiderült egy mondat félreértése okozta az egészet.

De komolyan azt hittem, a MACSE szét akar szakadni, ezt pedig sajnáltam volna.

Ennek tudható be az irónia (amit egyébként a tárgyban előre jeleztem).

Szabó Előd