[Csaladtortenet 2] kiolvasási és értelmezési segítségkérés

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2021. Feb. 10., Sze, 21:00:54 CET

Nagyon köszönöm.
A Ferenc is stimmel más adatokkal, és a megyei tisztviselőség sem meglepő,
mert Antal gyerek később Zombor város tanácsnoka lett.
Az nem is tűnt fel, hogy az exact is rövidítés. Így összetéve a kettőt a
Latin szótár segítségével is "exactor comitatus" lehet az apa, valamiféle
vármegyei penzbeszedő/adóbehajtó talán.
Üdv,
Anna

Julia Szent-Gyorgyi <jpmiaou at gmail.com> ezt írta (időpont: 2021. febr. 10.,