[Csaladtortenet 2] Ferencnek a kicsodája Bertalan?

Jóna Sándor jona at jonafamily.eu
2021. Feb. 13., Szo, 13:46:36 CET

Kedves József!

ordinis s.(sancti) Francisci - Szent Ferences rendi (~nek tagja)
Tehát a laicus-ra jó a tipped: felszenteletlen.

Üdv, Sanyi

Feladó: "littkati" <littkati at gmail.com>
Címzett: "József Németh" <jozsefnemeth424 at gmail.com>
Másolatot kap: "családtörténet lista" <csaladtortenet at levlista.theka.hu>
Elküldött üzenetek: Szombat, 2021. február 13. 13:35:35
Tárgy: Re: [Csaladtortenet 2] Ferencnek a kicsodája Bertalan?

Kedves József!
Nem lehet, hogy Franciscanis (Ferences) szerzetes? A neve előtt az F Frater
lehet?
Biztos lesz, aki pontosabban kiolvassa és fordítja.
Üdv: Kati

József Németh <jozsefnemeth424 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2021. febr.
13., Szo, 12:57):