[Csaladtortenet 2] fs tools linux ?

Pasa István pasapista at gmail.com
2021. Feb. 13., Szo, 13:51:01 CET

őőő, miért nem megy windows alatt?
mostanában nem használtam és most próbálgatom a linuxot...

de odáig sikerült, hogy virtuális gép alatt elindult, de mindenre tiltott
kép üzenetet ad... erre gondoltál, hogy nem megy
,ert én inkább csak arra hogy egyáltalán el tudom-e inditani linux alatt

Krisztián Skoumal <skoumi.gen at gmail.com> ezt írta (időpont: 2021. febr.
13., Szo, 13:47):