[Csaladtortenet 2] Fwd: Re: Ferencnek a kicsodája Bertalan?

József Németh jozsefnemeth424 at gmail.com
2021. Feb. 13., Szo, 16:43:49 CET

Közben utánaolvastam én is a ferenceseknek, valóban van egy világi rendjük
is, amiben családos emberek is lehettek. Így gyermekeik is születhettek.
Mert mi érdekli a családkutatót? Hogy lehettek-e leszármazottjai. De ezek
szerint neki igen. Bár nem valószínű, hogy voltak, mert a váci
anyakönyveket a kezdetektől néztem, és vele csak most, vagyis a halálakor
találkoztam először.

Mentes
a vírusoktól. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>