[Csaladtortenet 2] Katonaállítási körzetek / Nógrád

Györgyi Kenyeres gyorgyi76kenyeres at gmail.com
2021. Feb. 13., Szo, 20:54:04 CET

Kedves Listatagok!
Nem boldogulok a katonaállítási lajstromokban való kutatással. Az
"adatbázisok online" érintett oldalán a szűrők és a kereső használata
semmire nem ad eredményt. Próbáltam oktatóanyagot keresni, körzetek
részletes leírását megtalálni, de nem jöttem rá, melyik körzetben keressem
a nógrádi településeket, legfőképpen Endrefalva, Megyer, Gécz környékét.
Lehet, hogy már nem látom a fától az erdőt... Kérem segítségetek. Köszönöm
szépen!

Üdv.Györgyi