[Csaladtortenet 2] Miért nem működik az FS-TOOLS?

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2021. Feb. 14., V, 09:47:03 CET

Kedves János!
A FamilySearch tiltotta le.
Magát a tényt és az okát sem közölték.
Nem tudjuk, hogy számolhatunk-e azzal, hogy ismét használható lesz a régi
módon a program.
Jelenleg nincs más megoldás.
Nem tudjuk, hogy lesz-e más megoldás a rejtett filmek
megtekintésére.(Legfeljebb annyit tehetünk, hogy minden egyes filmnél, ami
mellett csak filmtekercs-ikon van és nincs kamera-ikon, írunk a FS-nek,
hogy kérjük, tegyék olvashatóvá - még ha csak nagyon halvány is a remény a
pozitív kimenetelre.)
Üdv,
Anna

Lengyel János <lengyeljan at freemail.hu> ezt írta (időpont: 2021. febr. 14.,