[Csaladtortenet 2] FS-Tools

Krisz Krisz bkrisz1980 at gmail.com
2021. Feb. 14., V, 10:55:46 CET

Kedves kutatók!
FS-Tools programmal sokat próbálkoztam és nálam a következőképpen megy,
most is töltök le vele:
FS-Tools 3.0.2 használom. Próbáltam windows 7 alatt (virtuális gépen) és
windows 10 alatt is, mindkét esetben működött, kis megszorításokkal.
A 3.0.2 alatt a gyűjtemények keresése nekem nem működik ("nos ez váratlan"
felirat), egyfolytában böngésző problémát ír ki (Win 7 alatt pedig
frissítettem, letiltottam, állítgattam stb, egyszerűen nem megy). Azonban,
ha egy webböngészőben kikeresem a letölteni kívánt filmet, ott megnézem,
hogy mettől-meddig szeretném letölteni, onnan az FS-Tools Letöltés részébe
bemásolom a DF-számot így például: 008215142. Az elmúlt napokban pár filmet
le tudtam tölteni.
Az FS-tools filmböngésző része nem működik. A rejtett filmeket nem lehet
letölteni (win 10 alatt nem ment, win7 alatt nem próbáltam).
Ha nektek így nem megy, akkor lehet, hogy érdemes felrakni a legújabb Edge
böngészőt és az internet explorert letiltani a windowsban (ezt a win 7-nél
csináltam, win 10 beállításait nem piszkáltam)
üdv:
Krisztián