[Csaladtortenet 2] újboli nekifutás

Lengyel Attiláné lengyel.attilane.eva at gmail.com
2021. Feb. 15., H, 09:17:18 CET

Kedves Listatársak!

Sajnos mivel Szlovák polgári anyakönyvek nincsenek az FS-en, teljesen
elakadtam. Csak egy elég homályosan fogalmazott képeslap alapján sikerült
némi információt szereznem. Sajnos nem tudom, hogy a Cseh Köztárságban,
katonai levéltárban hol és hogyan lehet kutatni. Van valakinek ötlete hol
lehetne keresni?

Következő lenne a kérdés:

Keressük Simcsik Tibor (vagy Csincsik,/ČINČÍK/,Sincsik, és lehet, hogy
Tivadar) fellelhető adatait.

Körülbelül 1930-32-ben Sziléziában, Opava (vagy Opole?) volt katona.

Feltételezhető születési ideje 1912-13, illegitim, anyja neve (úgy tudjuk)
Simcsik Emilia Ľubietová, Banská Bystrica, Slovakia. (Nem az anyja nevelte
fel)

Nagyon köszönök minden ötletet: Lengyelné Éva