[Csaladtortenet 2] Fwd: Re: Fwd: kétszeri keresztelés?

feco nagy nagyfeco.com at gmail.com
2021. Feb. 15., H, 19:15:05 CET

Köszönöm mindenkinek a hozzászólását. Zám László által talált bejegyzés a
harmadik, a házszám, a keresztszülők neve is egyezik.Véleményem szerint
készítettek a Nagykónyi születési anyakönyvről másolatot  ( és mindkettőről
felkerült az FS.-re),ebben a faluban szinte mindegyik születendő gyermek
duplán van indexelve, a folyószámok megegyeznek a névvel, de a lapok nem
mindig ugyanazzal a folyószámmal kezdődnek. Az általam feltett oldal lehet
a másolat, amelyben  tévedésből duplikálták Horváth Jakab
keresztelését.Hozzáteszem, hogy a halottiban is találtam egyezőséget.
De jobb, ha egy személy keresztelését háromszor rögzítették, mintha egyszer
sem, -gondolom ilyennel is találkoztatok.
Még egyszer köszönöm
 Üdv Nagy Ferenc

Mentes
a vírusoktól. www.avast.com