[Csaladtortenet 2] E-mail cím változás

Péchy Gáspár gazsi at pechy-de-pechujfalu.hu
2021. Feb. 16., K, 14:25:32 CET

Kedves János!

Ezen a levlistán, az itteni e-mail cím változtatás:
Leiratkozás vagy beállítások módosítása -> régi (regisztrált) e-mail cím és jeszó megadása után : csaladtortenet levelezőlistán használt címed módosítása

A Macse oldalán (macse.hu), a Macse belépéshez szükséges e-mail cím változtatás:
"Egyesület" -> Tagnyilvántartó és tagdíj <https://macse.hu/society/tagnyilvantartas.php> -> *Tagsági adatok módosítása* <https://macse.hu/members/member.php>

Üdv,
Gazsi