[Csaladtortenet 2] adatváltozás

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2021. Feb. 17., Sze, 15:41:59 CET

Kedves Ildi és mindenki, akinek megváltozik az e-mail címe!
Erről írt tegnap Gazsi is...
"Kedves János!

Ezen a levlistán, az itteni e-mail cím változtatás:
Leiratkozás vagy beállítások módosítása -> régi (regisztrált) e-mail cím és
jeszó megadása után : csaladtortenet levelezőlistán használt címed
módosítása

A Macse oldalán (macse.hu), a Macse belépéshez szükséges e-mail cím
változtatás:
"Egyesület" -> Tagnyilvántartó és tagdíj <
https://macse.hu/society/tagnyilvantartas.php> -> *Tagsági adatok
módosítása* <https://macse.hu/members/member.php>

Üdv,
Gazsi"