[Csaladtortenet 2] betelepülési lista

Roland Ákos Jakab jakabrolandakos at yahoo.com
2021. Feb. 17., Sze, 16:14:31 CET

 Én elfogadom, mert még sosem kutattam ott a központjukban.
(Csupán arra alapoztam, hogy a két héttel ezelőtti MACSE webináron azt mondta a mormon hölgy, hogy ami "filmtekercses" jelölésű a FS honlapon, és online nem kutatható, azt be kell kéretni hozzájuk, és személyesen bemehet az ember gyereke kutatni...)

    On Wednesday, February 17, 2021, 04:08:51 PM GMT+1, Julia Szent-Gyorgyi <jpmiaou at gmail.com> wrote:

 > Alapvetően nem másolásra gondoltam, hanem, hogy kikérni a filmet a kutatóközpontjukba, és személyesen kutatni.

És pontosan ez az, amit már nem csinálnak.

/\ /\