[Csaladtortenet 2] Rakamaz, nemet betelepitesek 1729-34

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2021. Feb. 19., P, 02:20:28 CET

Kedves Tünde!
Szerintem itt megvan a teljes névsor, amit a tippem szerint keresel:
https://docplayer.hu/107790027-Emlekezetul-a-malenkij-robotra-elhurcolt-beregiek-szabolcsiak-es-szatmariak-nevsora.html

Sajnos nem tudtam letölteni, de olvasni lehet.
Keress rá Jung Zoltánné-ra, és a fölötte lévő rész Rakamaz.
Vannak benne Tilk-ek is.

Üdv,
Anna

Tunde Huszar <tuuundiii at gmail.com> ezt írta (időpont: 2021. febr. 18., Cs,