[Csaladtortenet 2] Rakamaz, nemet betelepitesek 1729-34

Tunde Huszar tuuundiii at gmail.com
2021. Feb. 19., P, 03:46:56 CET

Koszonom Anna,

Erdekes ez is, de nem ezt keresem, sajnos itt is csak a forrasok kozott van
hivatkozva a mu maga, amit keresek.
Nekem meg mindig azert kellene maga a konyv, mert abban megvan az 1700as
evek elejen Rakamazra betelepitett 121 nemet csalad listaja.

Kedves toled azert, hogy rakerestel.
Koszonettel,
Tunde

Virus-free.