[Csaladtortenet 2] izraelita anyakönyvek

Hudecz András biribando at gmail.com
2021. Feb. 19., P, 09:23:14 CET

Kedves Ferenc,

szerintem ez lesz az:
https://www.familysearch.org/search/catalog/757398?availability=Family%20History%20Library

A születések 1840-től vannak, de sajnos azok a képek pont nem böngészhetők.
Viszont Jewishgen-en ez a rész is indexelve van (legalábbis egy része
biztosan). Megkérdezhetem, hogy kiket keresel? Én pont két napja kutattam
ezt a települést. A 28-as vagyonösszeírásban is szerepel Bittse (
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3Q9M-CSK8-J955-X?i=291&cat=231564),
bár abban nem említenek izraelitákat.

üdv
András