[Csaladtortenet 2] Dunántúli diákok Sárospatakon

Zétény Szabó zetenyszabo99 at gmail.com
2021. Feb. 22., H, 11:17:27 CET

Azt hiszem, megtaláltam (Acta Papensia 2010 - A Pápai Református
Gyűjtemények Közleményei 10. évfolyam (Pápa, 2010) | Könyvtár | Hungaricana
<https://library.hungaricana.hu/hu/view/PRGYK_ActaP_2010/?query=kall%C3%B3s&pg=109&layout=s>
)

Zétény Szabó <zetenyszabo99 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2021. febr. 22.,
H, 11:10):