[Csaladtortenet 2] Székesfehérvár + Keszthely

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2021. Feb. 23., K, 10:08:49 CET

Kedves János!
A FS-ön az említett filmek mellett filmtekercs van, tehát az anyakönyvek
nem nézegethetőek az FS-en keresztül. A MACSE adatbázisába akkor
kerülhettek be az indexelt anyagok, amikor még az FS-TOOLS-szal nézegetni
illetve letölteni lehetett ezeket a filmeket is. Mivel az FS-TOOLS-szal már
nem lehet ezt megtenni, az az egyetlen remény, hogy megkérdezed, hogy
nincs-e meg még valakinek a gépén az adott film. Vagy várunk arra, hogy a
FS elérhetővé teszi. Különben csak örülünk, hogy legalább annyi információ
megvan, mint az adatbázisban.
Üdv,
Anna

Marót János <marot.janos at gmail.com> ezt írta (időpont: 2021. febr. 23., K,