[Csaladtortenet 2] Budapest V - születési anyakönyv

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2021. Feb. 23., K, 12:27:42 CET

Kedves Henrik,

örülj, hogy az FS-ön nem 130 évet kell várnod a levéltári szabályozásnak
megfelelően... de még ez is bekövetkezhet...
1924-es születés érdekes, ha korábban elérhető lett volna. 1920-nál későbbi
születésekre nem emlékszem, hogy valaha is elérhető lett volna online. De
persze tévedhetek is, fordult már elő. ;)

Üdv