[Csaladtortenet 2] Hunyadytól / Konferenciák

Hunyady László hunyady3 at gmail.com
2021. Feb. 25., Cs, 12:10:29 CET

Kedves Kutatók!

Ma egyszerre két előadás sorozat  is nézhető az interneten:

A GULÁG és GUPVI táborokról a II világháborúban. Eddig Mikó Zsuzsanna
MNL főigazgató h. előadása volt számomra a legérdekesebb.
Beszámolt a 681 955 elhurcolt személyről készített adatbázis
létrehozásának történetéről. Elmondása szerint *ma délutántól
hozzáférhető lesz az adatbázis! *
Youtube-on követhetők az előadások ma és holnap :
https://www.youtube.com/watch?v=RoSANtBA2g0&feature=youtu.be

A másik a ROOTS-TECH konferencia, ahol ha körbenéztek pár előadás
magyarul is megnézhető. Túlnyomórészt persze angol nyelven nézhetők.
https://www.familysearch.org/rootstech/rtc2021
Én leragadtam az orosz kutatási lehetőségeknél már csak azért is, hogy
oda elhurcolt nagybátyám után kutathassak. Komoly családtörténeti
kutatás folyik a mai Oroszországban is.

üdv.

Hunyady László