[Csaladtortenet 2] Kiolvasás

Czellecz Zoltán zczellecz at digikabel.hu
2021. Feb. 27., Szo, 11:13:57 CET

Kedves Emőke,
az első kérdésedhez:
A menyasszony neve Borota Mária, szülei Borota György és Repa Anna.
Született 1872 július 22-én Kondoroson, evangélikus.

Első házassága:
1890. november 20, Kondoros
Jurák Mihály (szülei Jurák György és Szappanos Anna). Mihály kb. 1868-ban
születhetett (anyakönyvet nem találtam az Őskeresőn), elhunyt 1907.
június 5-én Kondoroson, a bejegyzés szerint 39 évesen, TBC-ben.
Megjegyzés rovatban: nejével, Borota Máriával élt 17 évet.
Jurák György Kondoroson, 1904 július 20-án, 67 évesen, aggkori gyengeségben
halt meg.

Borota Mária második házassága:
1909. március 24. Kondoros - ennek adatait már ismered.

üdv
Zoltán