[Csaladtortenet 2] adatkérés az Őskeresőből

Péter Bárány peter at barany.hu
2021. Feb. 27., Szo, 22:48:18 CET

  Kedves Edit, Zoltán, András, Ákos!

Köszönöm válaszaitokat, Sajnos csak annyit tudok, hogy Budapesten
született, de hogy pontosan melyik gyülekezetben anyakönyvezték azt
nem.
Az evangélikus könyvek elérhetőségét természetesen megtaláltam az
FS-en, igyekszem ott kikeresni!
Mégegyszer köszönöm az együttműködéseteket: BPéter

Idézet (Péter Bárány <peter at barany.hu>):