[Csaladtortenet 2] adatkérés az Őskeresőből

Lengyel, Jánosné kompolthy47 at gmail.com
2021. Feb. 28., V, 10:45:01 CET

Az 1877.11.05-ei házasságkötésénél (Deák téri) az anyakönyvbe budapesti
születésűként van bejegyezve, így mégis érdemes ott keresni.
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3Q9M-CSLR-TSW4-5?i=64&cat=227011
<https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3Q9M-CSLR-TSW4-5?i=64&cat=227011>
Üdv,
Lengyel Gabi