[Csaladtortenet 2] adatkérés az Őskeresőből

Vértesi Tamás vertesit at mail.kabelnet.hu
2021. Feb. 28., V, 13:36:39 CET

Kedves Péter,

Fővárosi Lapok 1877. november (250-274. szám)1877-11-07 / 254. szám

"*Hymen. Az evangélikus templom oltára előtthétfőn délután török katonai
egyenruhában, piros fezzel fején, állt a vőlegény: Bárány NándorErnő,
akonstantinápolyi tűzoltó ezredalparancsnoka, kiSzczerbovszky Auguszta
kisasszonynyal tartá esküvőjét. Győry Vilmos végezte az esketési
szertartást,emelkedett beszéddel. Eskü alatt a vőlegény levettefejéről a
fezt. Jelen volt Sedid efendi alkonzul is s azoltár előtt önkénytes
tűzoltók képeztek sorfalat. Azifjú pár holnap utazik Konstantinápolyba,
hol a férjrealezredesi rang vár."

Üdv

Tamás