[Csaladtortenet 2] Familysearch

Marcsi H hamory.marcsi.49 at gmail.com
2021. Jan. 2., Szo, 23:17:39 CET

Kedves Teri!

Kezdetben nem irtak a gyerekek csaladnevet, az apáé ott van azt javitottad, vagy mas megtette már. Azt teheted, hogy a fiu neve melle odairod Mihály Czifra. A megjegyzésbe beirhatod angolul "The surname of the child is Czifra”
Akkor van a baj, ha kihagytak a helyet valamilyen nevformához. Mint itt most a fiu csaladnevet nem lehet beirni. Van amikor az anya neve van csak, de kesobb beirtak az apa nevet a megjegyzesbe es torvenyesitettek, de azt mar nem hozzak a javitasi lehetosegek. Ezekkel nem szamoltak, mert ahol az indexeleskor semmit, vagyis “blank”lett beirva, azokat  mar nem hozza a javitaskor.
Talalkoztam olyannal is, amikor az apahoz az anya neve szerepel, mert az illeto nem tudott magyarul es felul volt beirva a nev, ahol altalaban az apa neve szokott lenni az anyakonyvben. De ezt meg a javito sem szurte ki. Igy fura, hogy noi nev kerul be az apa nevehez, es nincs anya megjeloles.

Udv. Marcsi.