[Csaladtortenet 2] e-mail címváltozás

Márki László marki.laszlo at upcmail.hu
2021. Jan. 4., H, 13:26:30 CET

Kedves Levelezőtársaim! Kérem, aki tudja, tájékoztasson, hogy hol lehet
a @levlista.theka.hu-n regisztrált e-mail címem változtatását kérni!
Magyarázkodás: Internetszolgáltatóm, a Vodafone, 2021.02.28 után nem
biztosítja a @upcmail.hu címekre az e-mailek továbbítását. Az én címem
is ilyen, ezért pótlására új címet nyitottam a gmail-ben. A
levlista.theka.hu-ról érkező leveleket is az új címemre szeretném
megkapni. De hol jelentsem be a címváltozást? 2011-ben a Radix
levlistából automatikusan kerültem a MACSE levlistára. Itt nem is
kellett regisztrálnom. De ma már ezt a listát sem tartja magáénak a
MACSE. A módosítást onnan már nem tudom kérni. Ezért szeretném e-mail
cím változásomat megfelelő helyen bejelenteni. Köszönettel Márki László