[Csaladtortenet 2] Brhlik György keresés

Bércesi Pál brhlik at t-online.hu
2021. Jan. 4., H, 13:47:55 CET

Mucha Kovács Ilona / A MUCHA  megkülönböztetés lehet / 1727.07.01 VeĄkÝ
Cetin 1802.01.22 Szarvas

Brhlik György / Fs-ön talált valószínű találat / 1726.02.10 Veµká Bytča,
Bytča, ®ilinský kraj, Slovakia

A házasságuk ideje , helye ismeretlen.

Halálakor szarvasi lakos lehetett , de hol halt meg ?

István gyermekük születésének  helye ismeretlen . Számítottan : 79 évesen
halt meg a halotti akv. szerint. 1837.01.29 Szarvas , Békés , Magyarország

Szarvason házasságot kötött : Kohút (Kita) Rudas Katalinnal 1783.11.25

Mihály gyermekük születésének helye ismeretlen , számítottan : 47 ÉVESEN
HALT MEG a halotti akv. szerint. 1816.02.02 Szarvas , Békés , Magyarország

Szarvason házasságot kötött : Gyurkovics Máriával 1791.11.22

Kedves kutató társaim !

Segítséget kérnék az adatok kereséséhez .Szarvas és környékét átnéztem .
Brhlik György születése és halála  ismeretlen. Hol esküdhettek ?? A mai
Szlovákia területén , hol éltek. Szarvasra honnan jöhettek.

Nagy tisztelettem kérném a segítségüket. Bércesi Pál / Brhlik /