[Csaladtortenet 2] Monostor?

Balázs Karsai karsaibalazs.1982 at gmail.com
2021. Jan. 4., H, 14:42:26 CET

Kedves Tibor!

Kiskunfélegyháza házassági anyakönyveit indexelve gyakran szerepelt
Monostor, ami vagy Pálmonostora (korábban Puszta-Péteri), vagy a Bugachoz
tartozó Felsőmonostor. Nem Csongrád megye, de nincs vészesen messze. Én
megnézném arrafelé.

Jó kutatást!
Balázs

Tibor Diamant <tibor.diamant at gmail.com> ezt írta (időpont: 2021. jan. 4.,