[Csaladtortenet 2] Családfa

József Németh jozsefnemeth424 at gmail.com
2021. Jan. 5., K, 16:24:43 CET

Megtörtént események alapján. Hazafelé utaztam egy barátommal és annak
barátnőjével. Közben szóba került a családfakutatás is, és hogy a lány
foglalkozik vele. - Á, és mekkora a családfád? - kérdeztem, azt értve
alatta, hogy meddig tudott visszamenni.
- Úgy négy és fél méter - jött a válasz :-)

Mentes
a vírusoktól. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>

Roland Ákos Jakab via csaladtortenet <csaladtortenet at levlista.theka.hu> ezt