[Csaladtortenet 2] kérdés

Peter Busa ep.energetika at gmail.com
2021. Jan. 5., K, 16:43:06 CET

Kedves Ili!

Ez is az én állításomat erősíti, hisz az is látszik belőle, hogy az áttérés
1920-ban történt. Tehát mikor a félnek érdeke fűződött hozzá, akkor
bejelentette, és beírták.
Azt, hogy ez miért nem csak egy UB számot kapott a másodpéldányban, arra
nincs ötletem. Nincs információm arról, hogy az anyakönyvek másodpéldányai
mikor kerültek át a levéltárakba, és az utólagos bejegyzéseket a levéltárak
miként vezették át.

Jó lenne, ha lenne a levelezőlistán egy anyakönyvvezető, aki egyben
családfa kutató is.

Szigetiné Ili <zekany at gmail.com> ezt írta (időpont: 2021. jan. 5., K,
16:19):