[Csaladtortenet 2] Családfa

Ildikó Sztrányai sztranyai.ildiko at gmail.com
2021. Jan. 5., K, 17:07:31 CET

Kedves Társak!
Veszprémben található egy Copy General című másoló hely, ahol kb. 90 cm
széles tekercsre nyomtatnak, több méter hosszúságban.
Szerintem ilyen sok helyen található, különösen egyetemek környéjén, mert
az egyetemisták rajzainak másolását itt végzik.
Üdv Ildi

Peter Busa <ep.energetika at gmail.com> ezt írta (időpont: 2021. jan. 5., K,
16:31):