[Csaladtortenet 2] megerősítő apasági nyilatkozat

Marcsi H hamory.marcsi.49 at gmail.com
2021. Jan. 6., Sze, 00:02:47 CET

Kedves Eva!
Amikor a gyerek szuletett az apa halottkent lett feltuntetve. Ez azt jelentette, hogy barkire rasozhattak egy gyereket ilyen uruggyel. Lehetseges, hogy elokerult az apa es ujra el kellett ismernie, hogy a gyerek az ove, mert nem voltak megeskudve. Lehetseges, hogy akkor torvenyesitettek a gyereket? Talan a birosagi papirok kozott megtalalhato?
Szerintem, ha hazasok lettek volna, nem kellett volna megerositeni azt, hogy a gyereke.

Udv. Marcsi.