[Csaladtortenet 2] FW: Nem spam, nem kéretlen reklám

Hirschler András smartlines at smartlines.hu
2021. Jan. 7., Cs, 12:12:53 CET

T. Tagtársak, Dr. Zana tagtársunk felhívta a figyelmet arra, hogy az általam ajánlott szoftver teljes verziója 20.000 ft.-ba kerül. Én nem kaptam a cégtől fizetési felhívást, de lehet, hogy én valamilyen teszt verziót használtam. Nem árt tehát az óvatosság! Sajnálom, ha ezzel bárkinek kellemetlenséget okoztam volna.

Üdv. H. András