[Csaladtortenet 2] FS adatmódosítás

Horváth Péter elar74 at yahoo.com
2021. Jan. 9., Szo, 20:38:26 CET

Üdv
Állami vagy egyházi?
Az államit nekem sem engedi javítani
Üdv Péter

Sent from Yahoo Mail on Android

  On Szo, jan. 9, 2021 at 20:27, Péter Bárány<peter at barany.hu> wrote:   Kedves Lista!

Pár indexelt adatot kijavítottam a névre kattintás után bejövő
ablakban, ám nekem valamiért nem működik az a lehetőség, hogy
változtassak a név mezőn, azaz nem tudok új ablakot nyitni, ha az
eredetiben nem volt vezetéknév, avagy keresztnév megadva. Lehet, hogy
komolyabb regisztrációhoz van kötve a dolog, s ilyen egyszerű
outsider, mint én, nem is juthatok e lehetőséghez?!
Még egy kérdésem lenne, ha meg szeretném nézni utólagosan, hogy milyen
javításokat tettem, akkor van-e valamilyen a nevem alatt futó gyüjtő
oldal, ahol azokat meg tudom nézni, avagy csupán az érintett oldal
konkrét felkeresése alapján találhatom meg ismét a korábbi javításomat?

Köszönettel: BPéter