[Csaladtortenet 2] FS adatmódosítás

Péter Bárány peter at barany.hu
2021. Jan. 9., Szo, 23:19:41 CET

  Köszönöm!,  Egyébként a mező törlése helyett én egy minusz jellel
"cseréltem le" a fölöslegesen megadott /pl. anyja/ nevet, s így
elengedte!
Tehát továbbra is hiányzik /főleg az anyák/ vezetékneveinek pótlási
lehetősége. De találtam már apát is vez. név nélkül!
Üdv: Péter

Idézet (Julia Szent-Gyorgyi <jpmiaou at gmail.com>):