[Csaladtortenet 2] Csupor alias molnár ? _Kalocsa 1769

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2021. Jan. 10., V, 10:57:19 CET

Kedves Zsuzsanna!
Nem küldtél se linket, se mellékletet.
Lehet, hogy a Csupor család foglalkozása volt molnár, csak mindenki úgy
hívta, hogy "a molnár Mihály"
Lehet, hogy Csupor Mihályt egy Molnár vagy molnár család nevelt fel.
Lehet, hogy eredetileg Molnár volt a család neve, és később, talán
megkülönböztetéként lett Csupor, majd visszatértek a "hivatalos" Molnárhoz.
Vagy fordítva.

Én most futotam bele egy olyanba, hogy egy Markó Péter első négy gyerekének
Dantsa Zsuzsanna az anyja, a következő kettőnek Kasza Zsuzsanna - ez még
lehet új feleség is. De a hetedik gyereke anyja Kasza Dantsa Zsuzsanna!
Üdv,
Anna

Zsuzsanna Larsson Gilice via csaladtortenet <
csaladtortenet at levlista.theka.hu> ezt írta (időpont: 2021. jan. 9., Szo,
18:33):