[Csaladtortenet 2] Genopro családfa küldés

jszeman at gmail.hu jszeman at gmail.hu
2021. Jan. 10., V, 13:07:13 CET

Kedves hozzáértők!

A segítő rokonoknak megígértem, ha addig
eljutok, hogy használható a családfánk, akkor erről küldök nekik
másolatot.

Kérdésem a Genoproban szerkesztett családfa különböző
rokonok almappáit hogyan tudom úgy elküldeni, hogy Genopro program
nélkül is megnézhessék? Nem találtam a programban pdf vagy kép
szerkesztési lehetőséget. Nem szeretném azt felajánlani, hogy töltsék le
a Genopro ingyenes próba verzióját.

Mit tanácsoltok?

A válaszokat a
listára is küldjétek el, mert ez mást is érdekelhet.

Köszönettel:
Szemán Jóska