[Csaladtortenet 2] Pápa keresés .. Puskásné

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2021. Jan. 11., H, 14:31:45 CET

Köszi Tamás,

nem néztem a megyének utána. Mivel Pápa közel van volt munkahelyem Győr-SM
megyei telephelyéhez (ami mellesleg korábban Veszprém megyéhez tartozó
településen volt, de valamikor a rendszerváltás után a falu megyét
váltott), ebből jött a GYEL, mint potenciális lehetőség.

Üdv
Krisztián

Vértesi Tamás <vertesit at mail.kabelnet.hu> ezt írta (időpont: 2021. jan.
11., H, 14:24):