[Csaladtortenet 2] Hogyan lehet kilépni a familythree templatesből?

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2021. Jan. 11., H, 18:30:29 CET

Kedves János!
Ha jó emlékszem, fent középtől kicsi jobbra a neved mellett a legördülő
menüből. A MyHeritage eléggé agresszíven bejelentkeztetve tart, hacsak nem
lépsz ki határozottan. Tapasztalatom szerint a böngésző bezárása nem segít.
Üdv,
Anna

Lengyel János <lengyeljan at freemail.hu> ezt írta (időpont: 2021. jan. 11.,
H, 17:57):