[Csaladtortenet 2] Genopro családfa küldés

Körtvélyessy Gyula gykortvelyessy at gmail.com
2021. Jan. 12., K, 06:42:38 CET

Annyit szoktam még megtenni a kedves olvasóim kedvéért, (akik esetleg ezt
az "akármelyik grafikus programot" nem értik, sajnos sokan vannak, és a
metafájlra való sima rákattintás nem működik általában), hogy én nyitom meg
pl. Paintben a metafájlt, és aztán elmentem a mentés máskénttel a Paintben
JPEG formátumban. Azt elküldve a kedves olvasóm már sima rákattintással meg
tudja nyitni.
De nekem az vált be a leginkább, hogy felteszem "vissza" a fájlaimat a
Genopro oldalra, védhetem jelszóval, (de én elvből nem teszem: szeretem, ha
a rengeteg munkám mindenkit boldogít és gazdagít...). Ha itt nézi meg a
kedves olvasóm, akinek elküldöm a jelszót, akkor látja az adott személy
minden adatát is amit róla gyűjtöttem, a forrásokat, stb.
Gyula
Dr. Körtvélyessy Gyula
Budapest Bimbó 30.
k.gyula at chello.hu