[Csaladtortenet 2] FS fejlődése

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2021. Jan. 18., H, 08:32:29 CET

Kedves László,

Szerintem egy kicsit kevered a dolgokat. Valóban folyamatosan fejlesztenek,
és valóban néha átalakítják a kódolást, de amit te leírtál, az nem ez a
jelenség.

Amikor a filmszámos keresést csinálod, akkor valószínűleg a katalógusból
nyitod meg az anyakönyvet. Amikor pedig úgymond „hirtelen” átvált a
település / anyakönyv megnevezésre, akkor feltételezhetően újratöltötted az
oldalt egy “reload” parancs kiadásával a böngésződben (frissítés ikon vagy
F5 gomb). Ilyenkor valóban átvált arra a megnevezésre, mint ha a polgári
gyűjtemény fénykép böngészőjébe ből a megye település és anyakönyv
kiválasztás útvonalon kerested volna ki az anyakönyvet. És mivel itt más az
évek szerint tagolás, mintha a katalógusból tekergeted, ezért a képek
sorszáma is más.

Az általad példaként hozott filmen három településnek is rajta vannak az
anyakönyvei, az általad nevezett a negyedik szekciótól (item 4) indul. Így
ha csak az adott település adott időszakát nézzük, akkor ott nem a 495.
sorszámon lesz az ami az XXX számú filmen ott van, hanem a település /
évkör szerint csak a 25. képen.

Csatoltam néhány képernyőképet, de mivel telefonról csinálom, ezért nem
tudom megmondani, hogy megtartja-e a mellékletek között az e-mail azt a
sorrendet, ami szerint feltöltöttem. Tekintve, hogy itt nem tudom az
általam választott fájlnévvel elmenteni ezeket. Így lehet telefon által
adott fájlnév szerinti sorrendben fog majd a mellékletben megjelenni.

Remélem, ettől függetlenül érthető lesz amit mondani és szemléltetni
szeretnék.
Ugyanakkor ez a jelenség nincs hatással a MACSE indexeléséhez kötött képek
megjelenítésére, mivel ott a böngésző címsorában látható kódolás szerint
kerül megnyitásra a kép, ami meg az általad vázolt mindkét esetben a
kódolás lényegi részét tekintve ugyanaz lesz.

Egyébként próbáld ki, nyisd meg a katalógusból filmszám szerint bármelyik
tetszőleges filmet, lapozz benne kettőt, vagy akár el is hagyhatod, és
nyomj egy F5-öt. Újratöltésnél elfog tűnni a filmszám, megjelenik a másik
fejléc és az új képkocka szám.

Üdv
Krisztián

2021. január 18., hétfő dátummal Balog László <baloglaci at freemail.hu> ezt