[Csaladtortenet 2] FS-TOOLS -> a 3.0-ás nálam megy

Roland Ákos Jakab jakabrolandakos at yahoo.com
2021. Jan. 21., Cs, 09:53:37 CET

Kedves kutatótársak!
Többen panaszkodtatok, hogy az FS-TOOLS nem működik. Meg is ijedtem, mert volna még mit letölteni, ezért gyorsan ránéztem. Se az 5.0-ás, se a 4.0-ás verziók nem működtek, be sem hoztak egy oldalt sem. Míg végül próba szerencse alapon még egy dolot kipróbáltam, és a windows 7-es régi laptopomon a 3.0-ás verzió tökéletesen működött! A kis szokásos megállások mellett kb. 2 óra alatt letölt egy teljes filmet.
Hátha másnak is segítség.
Üdv: Ákos