[Csaladtortenet 2] Tatabánya

Lehrreich József zrinyimiklos9 at gmail.com
2021. Jan. 21., Cs, 12:09:28 CET

Kedves Tibor!

A polgári anyakönyvek online nem elérhetők, csak a levéltárban.
http://tbleveltar.hu/
Egy évvel ezelőtt kutattam ott, segítőkészek voltak. Előtte írásban ezt a tájékoztatást adták:

Intézményünk rendelkezik egy országosan egyedülálló családfakutató
programmal. A számítógépes adatbázis kb 1730 és 1930 között
tartalmazza az egyházi anyakönyvek, 1895 és 1930 között pedig az
állami anyakönyvek adatait. A program használható és kutatható. A
kutatók a saját családjukra vonatkozó adatokat kutathatják. A program
csak helyben, a levéltárban érhető el és használható.
Még annyit szükséges tudni, hogy a családfakutató programunk Tatabánya és
elődtelepülései (Alsógalla, felsőgalla, Bánhida, Tatabánya) vonatkozásában
használható.
Időpontot nem szükséges egyeztetni, viszont érdemes a látogatás előtt néhány
nappal  (vagy előző nap) email vagy telefon útján értesíteni kollégáinkat.

Egyébként a digitalizálást, és a feldolgozást a családfalu program keretében a HungaRoots Kft végezte nekik.
https://www.csaladfakutatas.hu/csaladfalu/

Üdv.
Józsi