[Csaladtortenet 2] Honvédségi összeírások

Kurucz Dániel dani7734 at freemail.hu
2021. Jan. 21., Cs, 17:59:46 CET

Kedves Kutatótársak!

Mostoha nagymamámnak, akit bevezettem a családkutatásba, van egy őse, aki 1897.-ben "lett" honvéd. Ezt követően a MÁV-nál dolgozott, ahonnan iratait a nagymamám kikérte. Ezekben az iratokban az szerepel, hogy az illető Budapesten született, míg az utódai, felmenői mind a Felvidékről származnak. Az lenne a kérdésem, hogy van-e esetleg valakinek ötlete, hogy hol tudnánk megnézni valamilyen honvédséggel kapcsolatos iratát, amiben kiderül, hol is születhetett?
Válaszokat, segítségeket előre is köszönünk!
( A MÁV-os papírt, ha minden igaz, mellékeltem)
Üdv, Dani