[Csaladtortenet 2] Honvédségi összeírások

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2021. Jan. 21., Cs, 20:14:28 CET

A HM-HIM-nél is korlátozottak a lehetőségek:

" A Magyar Királyi Honvédség 1850-1900 között született legénységi és
tiszti állományra vonatkozó személyügyi nyilvántartása (katonai
anyakönyvek, állítási, sorozási és veszteséglisták) lényegében
megsemmisült. Nálunk csak az 1900 előtt született tisztek szolgálati
lapjainak egy része (AKVI), illetve az I. világháborús kitüntetési
javaslatok (másolatban) vannak meg. "

Tehát ha nem volt tiszt (a szakaszvezető nem az), vagy nem kapott
kitüntetést, a fentiek alapján gyakorlatilag esélytelen.

Üdv
Krisztián

Dr. Prokopovitsch László <laszlo.prokopovitsch at prokopovitsch.hu> ezt írta
(időpont: 2021. jan. 21., Cs, 18:26):