[Csaladtortenet 2] Nemes csaladok utan kutatoknak

Imre Sandor imre at hit.bme.hu
2021. Jan. 22., P, 11:55:11 CET

Kedves Kutatotarsak!

A könyv szerzőjének, Pongrácz Dénesnek az elérhetősége:

depongy at gmail.com

A szerző beszél magyarul. A könyv 65 Euroba kerül+postaköltség (4,5 kg).
Igen igényes kiadvány, színes fotókkal a viasz címerpecsétekről.
Szándékozik magyarul is megjelentetni, de ennek egyelőre nem
biztosítottak az anyagi feltételei.

Üdvözlettel
Imre Sándor