[Csaladtortenet 2] Fwd: Segítség kérése

Zám László laszlo.zam at freemail.hu
2021. Jan. 22., P, 16:21:22 CET

       Kedves Erzsébet!

   1. Ha Carolus Haina (és értsd mindig változatait is) születéséről lenne szó és csak a budai Haina család keresztelési névanyagát látnám, akkor azt mondanám ők azok. Ám mégsem ,mert Carolus születés nem található  a családban. Pedig az apa mozdonyvezető aki akár bécsbe is eljuthatott családostól is.Ráadásul Carolus gyerekei később a főváros környékére kerültek, ha jól emlékszem.

  2. A Salgótarjáni acálgyárban (1888-1895) is dolgoznak Hajna nevűek és óhegyi lakosok is többen, tehát a kapcsolat itt is meglehetett, vagy egy korábbi kapcsolat folytatása.

3.A Kolozsvári vendéglős Hayna családban születik egy Carolus.1860.szep.30., (testvérei József 1852, János 1856, Josefa 1858, Antónia 1862) Nagy körültekintést igényel, még akkor is, ha ez a család elkerült kolozsvárról.

https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:9Q97-YSJZ-R7N?i=137&cc=1743180&personaUrl=%2Fark%3A%2F61903%2F1%3

4.   " Heine Károly  eperjesi asztalosnak tölgyfa parqettái igen tetszettek"     ADT-ről származó idézet (1840-es évek) , ha mégis szakmai öröklődést  feltételezve kellene a kutatást folytatni.
További jó kutatást!

                                                                                                 Zám L.