[Csaladtortenet 2] Nemes csaladok utan kutatoknak

Erik Dirbák dirbakerik at gmail.com
2021. Jan. 22., P, 16:39:28 CET

Kedves Ágnes,

ismerem az általad említett oldalt, nagyon pozitív kezdeményezésnek
tartottam és tartom is a nemes családokról szóló felvidéki fórumot.
Bevallom régebben én is írtam Pongrácz úrnak jó tíz éve, akkor még kaptam
választ - de vagy 3 évvel ezelőtti kérdéseimre már nem jött válasz.
Valószínűleg egy idő után fárasztóvá válik az idegenek sok kérdésének
megválaszolása. Talán ez lehet annak az oka, hogy már nem válaszol.

Üdv. Erik

Resmann Ágnes <aresmann at freemail.hu> ezt írta (időpont: 2021. jan. 22., P,
16:31):